2018. október 7., vasárnap

Ecoprint fonal-őrület

Mindenről Annás tehet. Egészen más terveim voltak, de megjelent az Ecoprint fonalfestés c. könyve, és a feje tetejére állt miatta az ütemtervem. Csak bele akartam lapozni amikor megérkezett, de nem sikerült letenni míg a végére nem értem. Egy cseppet se bánom, rég kapott már fel az inspiráció ilyen elementáris erővel.

Aki szokott festeni, annak azért ajánlom, mert teljesen új szemlélettel fog találkozni, aki nem, annak meg azért, mert bátorságot és ihletet is bőven meríthet belőle. 250 oldal tömény gyönyörűség, nem tudok vele betelni, pedig kb. tíz éve pancsolok különféle levekben, tobzódva a színekben, és az ecoprinttel is találkoztam már.
Talán mondanom sem kell, hogy nem álltam meg a nyálcsorgatásnál, azonnal ki kellett próbálnom a dolgot. Natúr Dörögdi fonallal kezdtem játszani.

IMG_5596

Merev nyüstösön szőttem belőle egy babaplédet. Soronként izgultam végig, vajon milyen szín fog előbukkanni.

IMG_5605

Az összhatás teljesen visszafogott...

IMG_5629

...pedig rengeteg különféle árnyalat van benne, nincs két gyufásskatulyányi, teljesen egyforma felület az egész pléden.

IMG_5634

A sima vászonkötés szépen engedi érvényesülni a fonalat: a véletlenszerű rendezettség spontán-kockákat eredményezett, szerintem tervezni sem lehetne jobbat.

IMG_5640

Ez a kupac pedig a folytatás garanciája...

IMG_5648

Szóval csak ajánlani tudom Annás könyvét minden fonal-őrültnek.

Nincsenek megjegyzések: