2015. június 19., péntek

Variációk

Még mindig a pamut felvetésemen szórakozok, mostanában értem a végére. Fehérített, rusztikus lennel kezdtem, és pirossal mintázgattam bele (erről bővebben hamarosan). Végül nyers színű lennel fejeztem be, de megbolondítottam kissé.
Leheletnyi középkori hangulatot érzek benne, de mintha ellenállna az ábrándozásnak. Az alapanyag és a sűrűség miatt egyszerűbb sorból való asszonyt képzelnék egy ilyen ruhába, a minta viszont sehogy nem illik a képbe... Szerencsére ennél jóval prózaibb célra készült az anyag, amire viszont éppen jó lesz.

2015.06.12. 060

Előszedegettem a funkció nélkül maradt anyagaimat, mert sóhajtozásuk már kihallatszott a szekrényből, hogy kezdjek velük végre valamit. Nagy részük fonalát is én fontam, néhányét csak festettem, de mind saját kézi szövés. Szütyő-tatyó-neszeszer lett belőlük, nincs köztük két egyforma. Kedvet kaptam ehhez a játékhoz, biztosan lesz folytatás is...

2015.06.18. 009

3 megjegyzés:

Namata írta...

Mennyi gyönyörűség ! :)

Névtelen írta...

Segítséget kérnék!Nemtudjuk a szővőszék egyik elemének nevét. Szeretnénk összeállítani mégegy szővőszéket, de hiányos. Amibe bekell először huzni a szállat annak a nevét nemtudjuk. ,Keret van de a fémpálcák hiányoznak./küllő szerű lyukkal a közepén./
Köszönöm elöre is válaszod!

Zsu írta...

Köszi Tündi!

A küllő szerű fémpálca lyukkal a közepén a NYÜST.