2012. október 17., szerda

Őszi csip-csup

Hűvös színvilágúra sikerült ez a kis polwarth gyapjú, amit a napokban festettem, random keverve a színeket:

2012.08.16. 046


Ez a buflák fonalacska szintén polwarth, egy korábbi festésből, ami annyira nem tetszett, hogy fonás előtt le se fotóztam. Talán túlságosan élénk a fantáziám, de így megfonva egy nádasra emlékeztet a lemenő nap fényénél. Ha nagyon figyelek, még egy kis békakuruttyolást is hallani vélek:

2012.08.17.-3 006


Ez itt egy sapi Balunak. Felvéve jobban mutat, mint így kiterülve, de önérzetes gazdája nem kívánt fotózkodni benne. Navahó 3 ágú, Rikker-merinó:

2012.08.17.-2 050


Ez pedig egy sapikezdemény Marcinak. Két hasonló, mégis különböző fonal(-maradék) váltakozik benne, mindkettő kétágú merinó:

2012.08.17.-2 052

9 megjegyzés:

paribanu írta...

ööö...nem tudok szóhoz jutni...le vagyok nyűgözve. A második a kedvencem...vagy az első...a második...Nem...az első. A békakuruttyolós...úgy döntöttem, aztán meg az összes többi:-)

Zsu írta...

:))) De aranyos vagy, Kati!

Kuruczné Marcsi írta...

Nagyon szuper mind, de nekem is a békakuruttyos a kedvencem :o)

Mázsa Viki írta...

Nekem meg az a hüss. :)
De az összes többi is csudiszép!

Zsu írta...

Köszi! :))

Tündérlátta írta...

Annyira csodaszépek a fonalaid!! Nagyon szeretem nézegetni, ahogy a színekkel játszol.

Zsu írta...

Köszönöm, nagyon örülök neki! :)

Unknown írta...

Tessék, amit fotózásra sem tartasz érdemesnek, az lesz a legnépszerűbb... Nem vagyok egy zöld kedvelő, de ez nagyon.... :) meg a Marci sapi.... úúúú, meg a most festett hűvöskés. Á, mind!

Zsu írta...

:)) Köszi!