2010. december 21., kedd

Új játék

Eddig csak kerülgettem, nézegettem a kézi orsókat. Láttam, hogy maga a tárgy jópofa, és hogy micsoda csodákat fon vele, akinek kezére áll. A végső inspirációt mégis az adta, hogy amikor életem párja selejtezett , megláttam egy kidobott cd-t. Gondoltam, akkor ebből most orsó lesz. És számomra hihetetlen módon tökéletesen működik! Bár a celluxos megoldás elég móricka, majd még finomítok rajta. Az üveggyöngyök adják a súlyát, ettől szép folyamatosan pörög. Nem is tudtam, hogy ez ilyen jó játék!

2010.12.21. 015
Vigyázat: erősen addiktív! ;)

7 megjegyzés:

peony írta...

Ugye-ugye???
Pedig amikor én akartam a kezedbe adni egyet, hogy tiltakoztál...
De ezek szerint nem csak addiktív, hanem fertőző is, ráadásul van egy kis lappangási ideje is :-)

Zsu írta...

Így igaz! :D

peony írta...

Úgy egyébként mit használtál tengelynek? Én épp a napokban ástam elő néhány kínai evőpálcikát erre a célra :-) (great minds think alike, or what)

Zsu írta...

Evőpálcikát. :)

Katbo-Réka írta...

Zsu, Rita tanácsára én a befőttesgumival erősítettem az evőpálcikára az tárcsát.Nagyon klassz orsót készítettél!

Lonci (Győr) írta...

Nagyon jopofa:-))) Konnyu vele dolgozni?

Zsu írta...

Kedves Lonci, gyerekjáték! Csak el kell kezdeni :)