2017. szeptember 18., hétfő

Szalagfüggöny gyapjúból

A ház téliesítése kapcsán a szükség hozta ezt az ötletet. Van a házunkban egy keskeny ajtókeret - ajtó nélkül - a kazánház és a lakótér között, egy olyan picike előtérben, hogy semmiféle ajtó nem képzelhető el abban a keretben, mert nincs helye kinyílni. Funkciója pedig bőven lenne: elsősorban hőszigetelő kell hogy legyen, ezen kívül nem gyúlékony, strapabíró, és az sem utolsó szempont, hogy jól nézzen ki, mert elég sokat fogjuk nézni. Történetesen pont ismerek egy anyagot, amit mindezt tudja.

Kis fejvakarás után munkához láttam. Egy halom Dörögdi kártolt gyapjúból jókora nemezlapot gyúrtam. Ez leírva ugyan csak egy mondat, nekem a gyakorlatban napokat vett igénybe, a végére mindenem fájt.

DSCN0258


DSCN0265

Mivel - még... - mindig nincs akkora edényzetem, ami egyben elnyelne egy 2 négyzetméteres nemezt, ezért a kész lapot hosszanti csíkokra vágtam, és egyenként festettem meg őket.

21553208_1520936031333638_160278405_n

Nincs is köztük két egyforma.

IMG_0288

De - szerintem - a stílus elbírja ezt a változatosságot, cserébe ilyen részletek bukkantak elő:

IMG_0289

Röpke 3-4  nap száradás után barkácsférj és egy seprűnyél segítségével így állt össze:

IMG_0333

Még egy marék apró mágnes várakozik, hogy rábiggyesszem itt-ott, és akkor lesz teljesen kész a huzatbiztos mágneses szalagfüggöny.

IMG_337

2 megjegyzés:

Amaranta írta...

Ez gyönyörűséges lett!

Zsu írta...

Köszönöm, örülök hogy tetszik!