2017. július 24., hétfő

Aktuális szöszmötölések

Még télen kezdtem kötni ezt a tunikát saját festésű (kivételesen gyári) merinó-bambusz fonalból. Hosszabb szünetekkel haladtam vele, kizárólag borongós időben szánva időt rá. Nem most készült el, de a kánikulában rá se tudtam nézni. Eltelik még pár hét mire időszerű lesz, lenruha fölött képzeltem el.

IMG_9411


IMG_9423

Időrendben a következő az a felvetés, amit a Gyapjúfesztiválra készülődve dobtam fel a merev nyüstös szövőkeretre, és azonmód rajta is maradt kb. két hónapig. Akkor Bogi odaült és szorgalmasan végigszőtte.

IMG_8094


IMG_9434

Hogy miért ilyen a széle? Mert további izgalmas műveletek alanya lesz hamarosan... ;)

IMG_9408

...éppúgy mint ezek itt heten együtt: selyem csipkefonal fekete eperfa gyümölcsével cirmosra színezve (középen), kézzel font 3 ágú szürke alpaka-selyem (1 óránál), kézzel font 2 és 3 ágú finom merinó (3 és 5 óránál), kézzel festett finom merinóból font fonalak (7 és 9 óránál), és kártolt merinó-selyem-bambusz keverékből font vastag navahó magfonal. Bárhogy is alakul majd, textúrából nem lesz hiány...

IMG_9471

Nincsenek megjegyzések: