2012. december 10., hétfő

Kis kézzel font csip-csup

A hétvégi termés:

2012.12.10. 074

A valóságban inkább petrolkékes, de ebben a sötétségben csak ilyen fotóra futotta. A végső színét a cérnázás adta, mivel a két ág különböző színű volt: az egyik smaragdzöld, a másik liláskék kevés fűzölddel. Merino, 470m.


2012.12.10. 025

Ismét megpróbálkoztam a bundába kártolt, nem túl finom merinóval, - amin eredetileg fonni tanultam - bízva abban, hogy fejlődtem annyit az elmúlt két év alatt, hogy használható, vagy adj' Isten kellemes fonalat készítsek belőle. Egy jó puha szőnyeget el tudnék képzelni belőle.


2012.12.10. 036

Mostanára kihevertem a korábbi lenes kudarcaimat is, újult erővel és egy sor tapasztalattal felvértezve fogtam neki újból, ölemben vizes szivaccsal (mert 10 dekát nem lehet győzni nyállal), a fejemben pedig megint csak egy sűrű, nyers lenvászon képzetével... Meglátjuk ;)

Időnként a gyerekek is kedvet kapnak egy kis szöszmötöléshez. Egy kis Meli-féle vidámság:

2012.12.10. 046

...és egy kis Bogi-féle lelkesedés:

2012.12.10. 052

Örül a szívem tőle. :)

Nincsenek megjegyzések: