2012. május 31., csütörtök

Patchwork fonal

A vad festésű merino megfonva se szelídült meg, sőt. Pont úgy néz ki, mintha behunyt szemmel, találomra válogattam volna a színeket hozzá. Majdnem így is történt. :)

2012.05.31. 052


Nem hinném, hogy egy szolid darab készül belőle...

2012.05.31. 047


Miután kivadultam magam, csendesebb vizekre eveztem. Összekártoltam alpakát némi selyemmel.

2012.05.31. 012


Majd megfestettem.

2012.05.31. 034


Az alpaka és a selyem - enyhén szólva - eltérő mértékben veszi fel a festéket, a selyem jobban, az alpaka kevésbé. Sokkal kevésbé.

2012.05.31. 037


 Így viszont a felvitt színek több árnyalata köszön vissza.

2012.05.31. 044


Alig várom, hogy fonhassam...

8 megjegyzés:

paribanu írta...

Nagyon szép ez a selyem-alpaka keverék, kíváncsi leszek milyen gyönyörűséget alkotsz...

Kriszty írta...

Jó lett a színkavalkád, viszont ebbe a gyönyörűségbe beleszerettem, nem kicsit. Valami csodálatosságos a színe!

Anice kötős blogja írta...

Szépségesek lettek a battok is! Egy iderepülhetne, bár nem tudom még megfonni :)

Zsu írta...

Köszi! :)

Lipodresch írta...

Gyönyörű a blogod a fonalak! Ámulat!

Még a végén muszáj lesz megtanulnom kötni???

Vásárolni lehet tőled valahol?

sandrajager írta...

Beautiful yarn! I love the dyeing on the fibre as well....what is it? Alpaca and silk? It is gorgeous!

Zsu írta...

Köszönöm! Etsy: Woolyfooly

Thank you Sandy! Yes, it's alpaca and silk. They doesn't take the dye at the same way... but I don't mind ;)

Ildikó írta...

Húúúúú...ez szépséges lett! :) Épp tegnap voltunk egy alpaca tenyésztőnél és megcsodálhattuk milyen pihe-puha csodák készülnek a gyapjából! :)